Při používání mobilních zařízení trávíme stále více času u mobilních aplikací. Hry a obchodní programy, obchody a jazykové kurzy, dopravní a mobilní operátoři — velké kampaně a téměř střední obchodní jednotky mají své vlastní aplikace. Marketingové výzkumy ukazují, že méně než 80 % času používání mobilních telefonů lidé používají aplikace a pouze 20 % na webu.
Váš reklamní obsah je nutné do aplikace umisťovat šetrně kvůli vysoké míře zapojení. My v Digiapp Labs sro – jsme zastánci nativních reklamních reklam, které nejsou v rozporu s obsahem kanálu a obtěžují uživatele.
– Nativní reklama – nejlepší způsob, jak zvýšit zisk vaší aplikace. Existuje mnoho reklamních formátů, které lze použít pro jakýkoli typ produktu a aplikací. Podívejte se na ty nejoblíbenější:
– Video Ads: reklamní videoklipy v celé jejich rozmanitosti. Od vestavěného streamovaného videa po zvětšující se bloky videa atd.
– Nativní reklamy: organicky vložené do obsahu. Například použití inzerované pekárny v receptu na přípravu chleba v aplikaci pro kuchaře nebo ženy v domácnosti.
– Rich Media Ads: použití flashové animace, zapojení uživatele do komunikace. Může to být hra, test nebo jiný interaktivní proces.
– Grafické reklamy: celá obrazovka a bannery.
* Na základě údajů webových stránek https://www.emarketer.com/.